Matchdag sex - vilken dag!

Matchdag sex! Vilken dag! Vm:s hittills största seger och den mest dramatiska matchen. Under samma dag. Och då har inte ens Tyskland-Polen börjat än... Att en match mellan Tunisien och Saudiarabien helt oväntat blir en så underhållande fotbollsmatch är precis vad som gör fotbolls-vm så speciellt, och något liknande kan inte upplevas i någon annan sport.

Nu sätter jag mig snart på nattåget till Berlin, för att återförenas med WM:s andra hälft tidigt, tidigt imorgon. Jag kommer drömma spänt om Iran-Angola, en match jag ser mycket fram emot!

Kommentarer
Postat av: Majornas Henke Larsson

Svårt att veta när ni är ironiska!?

Jag missade den, men ryktet säger att den var ett sömnpiller, trots målen.

2006-06-15 @ 13:38:19
Postat av: Babak

Matchen var ett sömnpiller. Men eftersom de sista minuterna var så dramatiska väger det upp matchen... det är ju det som är tjusningen. Man vet aldrig vad som händer! Precis som påpekas av WM.

2006-06-15 @ 16:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback